miercuri, 13 octombrie 2010

Pozele promise + povestea kebab-ului





Am facut niste poze la casele cele mai aratoase, ca acum sa va puteti alege favorita :D Cea in care ma visez eu e cea maro, cu geamurile multe. Raza verde se lasa cam greu prinsa in poza, mi-ar fi util stativul... oare vrea mami sa mi-l aduca cand vine la mine?
A doua parte din titlu se refera la cel mai bun kebab pe care l-am mancat in viata mea ieri (azi am repetat operatiunea)! E drept ca nu am cunostinte foarte vaste in domeniul pregatirii kebab-ului, insa magazinul asta aproape de uni are un feeling autentic. Tipul e cu siguranta turc (desi nu e negricios, e mai in varsta), pe langa kebab mai vine durum (ce-i aia?), branzeturi, masline si tot felul de condimente, sosuri, sucuri, etc din Turcia (scrie in turceste pe ele). Vreau sa zic ca kebab-ul nu se compara deloc cu produsele de la Rosa noastra sau de la Speed! In primul rand, chifla nu e deloc McDonald's-like, ci mai consistenta si are niste seminte ciudate, negre, deasupra... habar n-am ce ar putea fi. Inauntru nu erau cartofi prajiti, ci carne (foarte gustoasa), ceapa facuta cumva cu otet, ardei copti, felii de vinete coapte si ele cumva, inca o leguma deocamdata neidentificata, salata, rosii si sos -picant sau nepicant. Picantul e mai bun :)
Cu riscul de a ma repeta, este atat de bun!! Pe langa toate astea, costa doar 2,30 euro! Asta pot sa zic ca e ieftin. Nici unul dintre cei care vor veni sa ma viziteze nu va scapa de vizita in locul asta! (nu am retinut inca numele magazinului)

2 comentarii:

  1. Sa stii ca iti citesc blogul si astept ceva impresii despre facultate. Cum te descurci pe acolo?
    Te pupam :*:*
    P.S. Sakutari de la Manu, Stefi si Johi

    RăspundețiȘtergere
  2. promit ca urmatorul post sa fie despre facultate si nu despre mancare, cum aveam de gand :)
    va pup si eu pe toate

    RăspundețiȘtergere