duminică, 9 ianuarie 2011

Inapoi

M-am intors aseara in Graz si ma simt datoare sa mai scriu ceva aici, mai ales ca cele trei saptamani de acasa nu am facut-o. Dar ce puteam sa scriu, mai ales ca pe multi dintre voi v-am si intalnit? A fost bine acasa, a fost exact asa cum trebuia sa fie, cum ma asteptam, cum a fost mereu. Poate asta suna plictisitor sau poate chiar eu as fi gandit ca e asa, dar nu e... e foarte bine.
M-am intors pentru trei saptamani si ma bucur ca sunt asa putine. Aici planurile mele constau in mersul la biblioteca, unde cred ca voi invata cel mai eficient. Motivul? Nu are ce sa-mi distraga atentia :)
Nu mi-e frica de examene, dar de ceva vreme nu-mi mai este frica, fiindca am trecut prin multe, nu-i asa? Si am bagat bine la cap ca emtoiile si frica NU te ajuta cu absolut nimic, ci tocmai, te impiedica de a da tot ce poti. Asa ca ce va fi va fi, fara frica.
In conditiile astea, nu stiu in ce masura se vor intampla lucruri interesante, de mentionat aici, pe blog, insa daca vor fi le voi scrie. Daca nu, poate va informez despre vreo chestie super tare despre care invat :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu