sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Duminica in Linz

In Linz am ajuns, si anume calatorind cu trenul prin munti, masivi proaspat ninsi, din care insa am apucat sa zaresc doar o mica parte, cand m-am trezit din somn! Nu dormisem decat o ora inainte de calatoria de trei ore, deci va dati seama ce am facut pe tren, singura fiind in tot vagonul de clasa 1.
Odata ajunsa la destinatie, noroc cu Adventsmarkt-ul, altfel duminica dimineata nu as fi zarit nici tipenie de om pe drumul dinspre gara spre centru. Asa insa, am colindat printre tarabele cu turta dulce, caciuli, manusi si sosoni, si cel sinsitru care ilustra povestea "Tischlein deck dich". Urmatoarele obiective au fost Neuer Dom, unde am nimerit in timpul slujbei, mai exact cand cantau corul, orchestra si orga; Dunarea, simtindu-ma putin atinsa de gandul ca apa din fata mea ajunge pana in Galati, legand doua locuri care sunt, dupa Cluj, foarte "acasa" pentru mine. Sau aproape cele doua locuri, fiindca de fapt e vorba de Graz si Cudalbi. Mi s-a parut la fel de lata Dunarea cat si in Galati, iar cand a iesit si soarele in timp ce ma plimbam pe faleza, dupa o dimineata innorata si friguroasa, m-am simtit fericita.
Am intrat apoi intr-o cladire despre care nu stiam exact ce este, care s-a dovedit a fi un "muzeu" al tehnologiei si al artelor moderne, Ars Electrica. Si eu care credeam ca e sediul companiei de electricitate... Au acolo o groaza de expozitii si categorii, absolut toate interactive, iar pentru a sta pe indelete la toate iti trebuie mai mult de doua ore, cat am avut eu la dispozitie.
Am mai pozat niste decoratiuni de Craciun de pe strazi care vroiau sa fie niste ingerasi, dar pozitiile erau dubioase si nu prea inspirau inocenta, si m-am intors la gara prin acelasi targ de Craciun de dimineata. La intoarcere am calatorit pe intuneric, deci singurii munti pe care i-am vazut raman cei de dimineata.
A, candva dupa plimbarea pe faleza Dunarii, am vazut si primaria noua, care arata ca un hotel de la malul marii!
Deci, o excursie placuta si niste poze (in ordinea inversa descrierii):






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu