marți, 16 noiembrie 2010

Sper sa ma imprietenesc cu Fritz

De doua ore stau si nu ma pot motiva sa fac nimic mai important, fiindca astept sa am internet acasa. Am incercat sa citesc, am incercat sa invat, dar dupa 5 minute ma apuca nerabdarea si simt ca nu mai pot continua. Am reusit sa ma semi-calmez doar cu ciocolata si cu suc. Acum am sa incerc si the Big Bang Theory, fiindca deja de doua ore un tip care se pricepe mestereste la modemul familiei T. si eu tot nu sunt anuntata care e parola retelei (pe care laptopul meu o detecteaza deja de ieri- cum sa nu fie frustrant?!?). Oare ce ii poate face Fritz Box-ului aluia? Nume nemtesc pentru un modem: Fritz Box. A doua varianta e ca tipul si-a terminat deja treaba (desi am spionat si vad o masina straina in fata casei...) si doamnei T. nu ii trece prin minte ca ar putea sa ma scuteasca de asteptarea asta enervanta. Desi am accentuat in ultima conversatie ca astazi sunt acasa cand vine tipul. Poate e prinsa deja in cautari de informatii pentru cercul ei de studiu biblic, mi-a spus ca de-abia asteapta sa poata face asta... In orice caz, mai am sperante ca mi se va comunica fie parola fie problema cel tarziu cand se intoarce domnul T. acasa de la munca, adica pe la 22... deci inca (maxim) doua ore de asteptare :-L

p.s. Daca postul asta e publicat azi, 16 noiembrie, inseamna ca Fritzi a functionat si eu sunt fericita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu