marți, 2 noiembrie 2010

Halloweenul la austrieci

Halloween-ul e sarbatorit aici pe bune, copiii vin la colindat din casa in casa, mascati, si intreaba „Süßes oder Saueres?”, adica „dulciuri sau acrituri”. Familia T. nu aproba sarbatoarea, desi nu au spus-o explicit, am putut deduce ca asa stau lucrurile. Plus ca s-au scapat si au numit-o „prostie de sarbatoare”. Asa ca ma indoiesc ca au uitat indr-adevar sa cumpere dulciuri, asa cum spun ei. In orice caz, au inchis poarta, fiindca daca copiii nu primesc nimic, s-ar putea sa arunce cu oua in geamuri sau alte lucruri de genul asta. Asta au si facut, am auzit aseara cum curata si bodoganea dnul T. in curte. Nu am aflat care a fost munitia copiiilor, dar va tin la curent cu descoperirile. Din pacate eu nu am fost la niciun Halloween party si nu am avut sansa sa fiu ingeras o:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu