duminică, 7 noiembrie 2010

La plimbare cu mami

Am reusit sa o scot pe mami din casa! Marti a avut scuza ca era obosita de pe drum, iar miercuri a fost vreme urata asa ca a stat in casa si a facut mancare si curat. Joi am mers in varful dealului, la observatorul astronomic (cel cu raza verde) si la “castelul” Lustbühel (un fel de conac, acum gradinita). Cand ne-am intors acasa soarele apunea, iar spectacolul era asa frumos incat nu ne-am indurat sa intram inauntru, asa ca ne-am mai plimbat pe strazile din zona, admirand totodata si arhitectura caselor...
Ieri am iesit de dimineata intr-o plimbare la supermarket, apoi la biserica Herz Jesu, pe langa care tot treceam cu tramvaiul si in care nu apucasem sa intru nici eu. I-a placut lui mami :)
Azi am condus-o la gara si acum e in drum spre Viena.
Cateva poze din plimbari, cu: o pisica IMENSA, dragonii de pe biserica, cerul la apus, toamna si parcul zoo.
p.s. nu m-am prins inca cum e cu aranjarea pozelor pe site-ul asta, scuze pentru dezordine

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu